Συνέντευξη στο Vlepo με την Κατερίνα Σαμψώνα

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011




Την Πέμπτη, 9 Ιουνίου στη Λευκωσία στο βιβλιοπωλείο ΠΑΡΓΑ ήταν όλοι εκεί. Παρ’ όλη την ταλαιπωρία της πυρκαγιάς που ξέσπασε λίγα μέτρα πιο κάτω από το βιβλιοπωλείο και η αστυνομία είχε κλειστούς τους δρόμους για αρκετές ώρες! Και ήταν σαν ένα τεράστιο κύμα η αγκαλιά τους. Ήταν ένα απέραντο μπουκέτο γιασεμί η παρουσία τους κι εγώ σαν πρωτάρα πνίγηκα μέσα στο άρωμα της αγάπης τους. Δεν θέλω να καταπιαστώ με ονόματα αυτών που ήρθαν στην παρουσίαση του Έτσι θέλω να θυμάμαι, γιατί ήταν όλοι φίλοι αγαπημένοι και ο κατάλογος ονομάτων δεν θα ΄χει τελειωμό. Θα αναρτήσω φωτογραφίες, πολλές φωτογραφίες για να μη ξεχάσω ποτέ αυτή τη βραδιά. Εξάλλου ο γλυκός Βασίλη Κιμούλη των εκδόσεων ΩΚΕΑΝΙΔΑ δεν σταμάτησε στιγμή να φωτογραφίζει, να κουβεντιάζει και να καλωσορίζει όλους τους άγνωστους που τον περιτριγύριζαν δίνοντας το παρόν του εκδοτικού οίκου που εκπροσωπούσε. Η εις βάθος ανάλυση του μυθιστορήματος από την Αικατερίνη Ανδρεστίνου κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των παραβρισκόμενων. Η ανάγνωση αποσπασμάτων από την ηθοποιό Τέρψη Ψωμά που κατάφερε να δώσει το στίγμα της Αφρικάνικης κουλτούρας έδωσε μια ανάλαφρη νότα στο ακροατήριο.

Το «ευχαριστώ» μου δεν ξέρω αν είναι αρκετό για την τόση αγάπη σας. Εύχομαι να βρίσκομαι πάντα στο ύψος των προσδοκιών σας και να σταθώ αντάξια της αγάπης σας!



Ο Βασίλης Κιμούλης, η Τέρψη Ψωμά, η Αικατερίνη Ανδρεστίνου κι εγώ



2 σχόλια:

anagnostria είπε...

Γιόλα μου, συγχαρητήρια και για το βιβλίο και για την παρουσίαση. Φαίνομαι κι εγώ όρθια σε δυο από τις ωραίες φωτογραφίες σου. Παρ' όλο που ήρθα πέντε λεπτά πριν από την παρουσίαση δυστυχώς δεν βρήκα καρέκλα και θα έφευγα (δεν μπορώ να στέκομαι πολλή ώρα) αν τυχαία δεν έφευγε μια κυρία μπροστά μου και να βρω κάθισμα. Δεν έμεινα να σε χαιρετήσω, ήταν τόσο το πλήθος που περίμενε υπογραφή! Ελπίζω να τα πούμε σύντομα από κοντά. Και πάλι συγχαρητήρια!

Yiola Papadopoulou είπε...

Ήταν πράγματι μια πολύ ωραία βραδιά. Μόνο που δεν κατάφερα να μιλήσω με όλους τους φίλους μου γιατί ο κόσμος κουράστηκε να περιμένει κι έφευγε. Εσένα σε είδα στη φωτογραφία και χάρηκα πολύ που ήρθες!