Συνέντευξη στο Vlepo με την Κατερίνα Σαμψώνα

Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Υπάρχουν ακόμα αξίες

Από χτες φίλοι αγαπημένοι, με έχετε πλημμυρίσει  ευχές και λουλούδια   για τη γιορτή  και τα γενέθλιά μου. Σας ευχαριστώ για την αγάπη σας!  Δεν χρειάζομαι κάποιο ιδιαίτερο τρόπο να γιορτάσω, γέμισε  η μέρα μου με την παρουσία σας.
Αυτά έχουν οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές και τα fb!  Δημιουργούν μια άλλου είδους κοινωνική συνεύρεση που δεν  περιορίζεται σε χώρους, κοινωνικούς κύκλους, χώρες ή εθνικότητες. Γινόμαστε όλοι ένα.   
Όσο περνάνε τα χρόνια όλο και περισσότερο αναζητώ στιγμές μοναξιάς για να ανακαλύψω τον εαυτό μου, να βάλω σε τάξη τις σκέψεις μου. Μοιάζω με οδοιπόρο σε ξένη χώρα που του είναι εντελώς άγνωστοι οι δρόμοι κι έχει χαθεί…  Ζούμε σε μια εποχή που καταργήθηκαν οι κανόνες, οι αξιοκρατίες, το ήθος η τιμιότητα.   Έχω ανάγκη να καταλάβω αν αυτό το χάος των προβλημάτων που καθημερινά μας βυθίζει, θα κατορθώσει τελικά να νεκρώσει μέσα μας κάθε ωραίο κι ανθρώπινο! Συναισθήματα όπως η αγάπη, ο σεβασμός, η τρυφερότητα, η αλληλεγγύη, η ανεκτικότητα…

Χρειάζομαι στιγμές περισυλλογής, ένα δικό μου χώρο για να  γίνομαι πιο δημιουργική.  Να κλείνω τα πατζούρια απ’ τις κακόγουστες φανφάρες και τους καιροσκόπους των δήθεν καταξιωμένων της κοινωνίας μας. Χρειάζομαι ένα χέρι σταθερό να μου δίνει ελπίδα   πως ακόμα υπάρχουν σταθερές αξίες στο χρηματιστήριο της ζωής. Κι εσείς μου τις δώσατε σήμερα με την παρουσία σας. Σας ευχαριστώ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: