Συνέντευξη στο Vlepo με την Κατερίνα Σαμψώνα

Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Πρωτομαγιά - τραγούδι του Μάη





Μέσα από τόσες μυρωδιές και χρώματα δεν βρίσκω καλύτερο τρόπο να σας ευχηθώ Καλό Μήνα Μάιο, από το να σας μεταφέρω ένα ποιήμα του Γ. Πολίτη.


Εμπήκ΄ ο Μάης , εμπήκ΄ ο Μάης ο μήνας,

Ο Μάης με τα τριαντάφυλλα κι ο Απρίλης με τα ρόδα.

Μάη μου , Μάη δροσερέ , κι Απρίλη λουλουδάτε,

Απρίλη ροδοφόρετε , Μάη μου κανακάρη,

π΄ όλον τον κόσμο γιόμισες μ΄ άνθη και με λουλούδια

κι εμένα με περίπλεξες στης κόρης τις αγκάλες .

Για μήνυσέ μου , λυγερή, για μήνυσέ μου , κόρη,

να δώσω το χαιρετισμό ν΄όσο π΄ ανθούν οι κάμποι,

στέφανα να μας πλέξουνε με τ΄ ανθισμένο κλήμα,

να στρώσουμε την κλήνη μας με της μυρτιάς τα άνθη,

να πέφτουν τ΄ άνθη απάνω σου , τα ρόδα στην ποδιά σου

και τρία χρυσά γαρίφαλα τριγ΄τρω στο λαιμό σου.

Ν.Γ.Πολίτης βιβλίο του <<Εκλογαί από τραγούδια του Ελληνικού Λαο



Δεν υπάρχουν σχόλια: