Συνέντευξη στο Vlepo με την Κατερίνα Σαμψώνα

Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Η απαγωγή του Γκάπι

   Είναι απίστευτο πόση χαρά μου δίνει η έκδοση του καινούργιου μου μυθιστορήματος για νέους, από τις Εκδόσεις Άγκυρα. Ίσως αυτή η ιδιαίτερη αγάπη να προκείπτει από το γεγονός πως  άργησε δύο χρόνια η διαδικασία της έκδοσης , είτε γιατί ανυπομονεί πολύ η εγγονή μου  Νικόλ που διάβασε πρώτη το χειρόγραφο, το ενέκρινε και του έδωσε τον τίτλο «Η απαγωγή του Γκάπι». Το αφιερώνω σε όλα τα παιδιά που βιώνουν την κακοποίηση!

Η ιστορία ξετυλίγεται το 2030. Είναι μια εποχή όπου ο κόσμος βιώνει ήδη την υπερθέρμανση του πλανήτη με όλα τα επακόλουθα. Πλημμύρες, σεισμοί, ανομβρία μαστίζουν διάφορα μέρη της γης. Οι κλιματολογικές συνθήκες έχουν εντελώς αλλάξει, μαζί και ο τρόπος ζωής των ανθρώπων.

Μια ομάδα παιδιών της δευτέρας Γυμνασίου από διαφορετικές εθνικότητες, κάνουν κοπάνα απ’ το σχολείο και πάνε στα βουνά για μια περιβαλλοντική έρευνα. Εκεί εξαφανίζεται ο Γκάπι ένας συμμαθητής τους απ’ το Λίβανο. Κι έτσι τα παιδιά αρχίζουν ένα μυστικό αγώνα διάσωσής του. Μέσα από τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές συλλέγουν πληροφορίες και εντοπίζουν την τοποθεσία που οι απαγωγείς έχουν κρυμμένο τον Γκάπι. Όμως είναι δύσκολο να δράσουν μονάχοι μέχρι το τέλος, γι αυτό ζητούν βοήθεια απ’ τα ρεμάλια, τους μαθητές της έκτης τάξης που το λέει η καρδιά τους. Τι θα συμβεί σ’ όλη αυτή την ηλεκτρονική επιχείρηση διάσωσης του φίλου τους; Τι κρύβεται πίσω απ’ αυτή την απαγωγή και πώς αντιδρούν οι μεγάλοι μπρος στο θάρρος και την εφευρετικότητα των παιδιών;

Εύχομαι στους μικρούς μου φίλους να χαρούν και να βρουν ενδιαφέρον το ταξίδι μέσα στο χρόνο, να αξιολογήσουν τις διαφορές του τώρα και του μετά και ίσως εκτιμήσουν αυτό που έχουμε σήμερα.

5 σχόλια:

anagnostria είπε...

Καλοτάξιδο, Γιόλα μου.

Yiola Papadopoulou είπε...

Ευχαριστώ πολύ Κίκα για τις ευχές σου. Εύχομαι να το ευχαριστηθούν τα εγγονάκια σου.

Eleni Tsamadou είπε...

Καλοτάξειδο Γιόλα μου,
Μου φαίνεται πως θα ..σκίσει. Το θέμα εξαιρετικό, με τη γνωστή σου ευαισθησία σε θέματα κοινωνικά. Μπράβο σου. Αφήνω πια το ωραίο εξώφυλλο..είμαι σίγουρη θα έχεις επιτυχία.
Σε φιλώ
Ελλεν

Unknown είπε...

Χαιρετώ,

Και εγώ από μέρους μου θα ήθελα να ευχηθώ Καλοτάξιδο κ. Γιόλα.

Μπόρω να προμηθευτώ το βιβλίο από τα βιβλιοπωλεία Πάργα σωστά;

Επίσης ευχόμαι μια νέα χρονιά γεμάτη υγεία και ανεβασμένη διάθεση!

Αντρέας Παντελή

Yiola Papadopoulou είπε...

Aγαπημένε μου Ανδρέα, χαίρομαι που παρακολουθείς το blog μου. Μπορείς να το προμηθευτείς από όλα τα βιβλιοπωλεία. Καλό διάβασμα!